KAJ ZNAMO – 1. RAZRED

 KAJ ŽE ZNAMO?

THIS IS HOW WE SAY, HELLO!

Pri uvajanju prvega tujega jezika v naročje najmlajših osnovnošolcev je rutina bistvenega pomena. Prav zato naše ure vedno začnemo in končamo enako.

V uvodu učne ure ob pesmi MAKE A CIRCLE naredimo krog, zapojemo pozdravno pesem Hello song in svojega desnega soseda lepo pozdravimo. Ob zaključku pa ponavadi zamenjamo “Hello” z “Goodbye”.

HELLO SONG

Hello, hello, it’s so nice to say,

hello, hello and have a nice day!

THIS IS ME

V mesecu septembru smo se s prvošolčki najprej spoznavali skozi različne zabavne igre in naloge. Naučili smo se vljudno pozdraviti in posloviti, se predstaviti in spraševati po počutju. Pri tem sta nam bili v pomoč pesmici WHAT’S YOUR NAME? in HELLO SONG.

Spoznali smo majhnega pošastka ZUZU-ja, ki razume in govori samo angleško. ZUZU je zelo klepetava pošast, ki uživa v družbi prijaznih otrok, zato se zelo trudimo z njim čimveč pogovarjati v angleščini.

 

FEELINGS

Majhni možički so nam pomagali spoznati različna čustva: happy, angry, scared, sleepy, sad. Ogledali smo si slikanico How do you feel? in se ob zgodbi pogovarjali o naših čustvih in občutkih, ki so zelo raznoliki. Med poukom večkrat drug drugega sprašujemo po počutju, zraven pa zapojemo in zaplešemo ob pesmi IF YOU’RE HAPPY.

                                 

BOYS AND GIRLS

Znamo se predstaviti po spolu: I am a boy. I am a girl. Razvrščamo, štejemo in vadimo: I am Luka and I am a boy.

Najbolj pa se zabavamo ob pesmici o fantih in dekletih  IF YOU’RE A KID, kjer ob poslušanju navodil izvajamo različne zabavne in domislene gibe.

CAN YOU TELL ME, WHERE THE MOUSE IS?

V zaključku ure se učenci radi igrajo igre ob katerih se umirijo. Ena izmed njih je Where is the mouse?

Učenci sedijo v krogu, roke pa dajo pod kolena. Izšteti učenec sedi z zaprtimi očmi v sredini kroga, ostali pa si ob petju pesmice pod koleni podajajo igračko miško. Ko rečemo STOP, lahko izšteti pogleda po sošolcih in v treh poskusih ugiba, kdo ima skrito miško. Kdor jo skriva, miži naslednji. GALERIJA

Can you tell me, where the mouse is?
Where it is? Where it is?
Can you tell me, where the mouse is?
Tell me, where it is.
STOP!

 

DRAGI STARŠI!

Kadar vas mali radovedneži pocukajo za rokav s polno mero navdušenja za angleščino, lahko ideje za skupni “english time” najdete na OXFORDOVI STRANI.
Vabljeni k nabiranju idej!

CLASSROOM THINGS

Da bi lažje sledili pouku, smo se odpravili v “SCHOOL”, ker je šola “COOL” 🙂

Ob zanimivih igrah s slikovnimi karticami smo se naučili kar nekaj poimenovanj za šolske potrebščine. Naučili smo se pesem SCHOOL SONG, ki jo spremljamo z gibi tako, da z rokami kažemo na šolske potrebščine ali predmete v razredu. Melodija nam je šla hitro v uho. Oglejte si GALERIJO.

COLOURFUL PARACHUTE

V jesensko obarvanem mestnem parku smo imeli športni dan, ki je bil pester s športnimi igrami. Nekaj iger je potekalo tudi v angleščini. Ob igri z barvnim padalom smo spoznali imena za osnovne barve. Otroci so ob vzkliku določene barve menjavali položaje, tekali okrog padala in pod padalom. Barvno padalo smo spuščali “down”, dvigovali “up” in še marsikaj … Zelo smo uživali! GALERIJA

Ob zgodbici Lucy’s box smo ponovili poimenovanja za osnovne BARVE. Barve smo utrjevali ob različnih zabavnih igrah. Naučili smo se pesmici THE RAINBOW SONG in I CAN SING A RAINBOW.

LET’S COUNT TO 10!

S prvošolci veliko štejemo, preštevamo, razvrščamo in urejamo števila. Večini otrok štetje od ena do deset ne predstavlja nobenih težav.
Začeli smo s poslušanjem glasbene pravljice FIVE LITTLE MONKEYS STORY, nato pa ob pesmici o nagajivih opicah FIVE LITTLE MONKEYS zaplesali in urili števila do 5. 

Ko smo usvojili angleška poimenovanja za števila do 5, smo ob pesmici HOW MANY FINGERS  spoznali še števila do 10. Plesali, peli in preštevali smo prstke na rokah in nogah v družbi prijaznih pošastkov.

                                                      
                      

1 1 1  RUN, RUN, RUN…

           2 2 2  POINT TO YOUR SHOE…

       3 3 3  TOUCH YOUR KNEE…

   4 4 4  OPEN THE DOOR…

         5 5 5 A CAR YOU DRIVE!       

   
INDIAN BOYS AND GIRLS

Prvošolčki smo se prelevili v INDIJANCE. Najprej smo šteli na prstke do 10, se gibali po učilnici in združevali v skupinice z določenim številom članov, glasno “indijansko” vzklikali ter plesali kot prava indijanska dekleta in fantje … nato pa smo si izdelali indijansko še naglavno okrasje. Več o zabavnih in ustvarjalnih “indijanskih” trenutkih v GALERIJI.


MAGIC WINTER TIME

Otroci obožujejo zimski čas, zato so tudi urice angleščine v hladnih mesecih zimsko, snežno in praznično obarvane. Kaj vse smo počeli?

Pred prazniki smo z zaprtimi očmi odleteli v nebo k MAJHNI ZVEZDICI in si zaželeli nekaj skrivnostnega.

Ogledali smo si risanko THE SNOWMAN in med gledanjem risanke iskali:

Try to find and name!

A SNOWMAN
– A HAT
– A SCARF
– A SNOWBALL
– A SNOWFLAKE
– A CHRISTMAS TREE
– A CHRISTMAS ORNAMENT

 Ko smo praznovali božične praznike in spoznavali, kako praznujejo otroci po svetu, smo rajali ob pesmih WE WISH YOU A MERY CHRISTMAS in JINGLE BELLS.

Brali smo pravljico o Božičku, ki ga zelo je tiščalo lulat, ko je raznašal otrokom darila FATHER CHRISTMAS NEEDS A WEE. Na koncu pa smo s posnemanjem Božička  zaplesali ob glasbi DANCING SANTA.

Ko je zapadel prvi sneg smo risali snežene može in izrezovali snežinke iz papirja. Zraven smo prepevali pesmici LITTLE SNOWFLAKE in
I’M A LITTLE SNNOWMAN.                                                                                                           
I’M A LITTLE SNOWMAN, LOOK AT ME!
                                   THESE ARE MY BUTTONS, ONE, TWO, THREE.                                   
THESE ARE MY EYES AND THIS IS MY NOSE.
I WEAR A HAT AND SCARF – BRRRR, IT’S COLD.