STANDARDI ZNANJA – 1. RAZRED

STANDARDI ZNANJA V 1. RAZREDU

MINIMALNI STANDARDI ZNANJA so označeni s poudarjenim tiskom.

POSLUŠANJE IN SLUŠNO RAZUMEVANJE

Učenec ima skladno s cilji iz tega učnega načrta razvito spretnost/zmožnost poslušanja in slušnega razumevanja. Pokaže jo tako, da:

•    prepozna, da je besedilo v tujem jeziku (prepozna ciljni tuji jezik med drugimi jeziki);
•    razume pogosto rabljena in z gestami oz. mimiko podprta navodila za delo v razredu;
•    razume izbrane podatke in nekatere podrobnosti (besed, besednih zvez, fraz) v govorjenih besedilih z znano tematiko na podlagi vidnih in drugih opor;
•    prepozna nekatere okoliščine sporazumevanja in jasno izražena čustva govorcev.

GOVORNO SPOROČANJE IN SPORAZUMEVANJE

Učenec ima skladno s cilji iz tega učnega načrta razvito spretnost/zmožnost govornega sporočanja in sporazumevanja. Pokaže jo tako, da sodeluje v kratkih in jasno strukturiranih sporazumevalnih dejavnostih v njemu znanih okoliščinah, ki so povezane s cilji drugih predmetov v prvem razredu, in:

•    poimenuje konkretni svet okoli sebe (stvari, osebe, dejanja, lastnosti, živali, predmete, kraje itn.) v neposredni okolici/na slikah ipd.;
•    se sporazumeva po vzorcih;
•    poizveduje in odgovarja na preprosta vprašanja;
•    pritrjuje, zanika, izraža počutje, zahvalo, voščila in dobre želje, vljudnostne fraze, navezuje stik, se opravičuje, se poslavlja, telefonira, uresničuje svoje interese;
•    poje, recitira pesmi, pove izštevanke.

*Osnovni poudarek učenja v 1. razredu je na razvijanju poslušanja in slušnega razumevanja ter govoru.

 


Vir: Učni načrt za tuji jezik v 1. razredu – Neobvezni izbirni predmet, 2013