STANDARDI ZNANJA – 2. RAZRED

STANDARDI ZNANJA  V 2. RAZREDU

MINIMALNI STANDARDI ZNANJA so označeni s poudarjenim tiskom.

POSLUŠANJE IN SLUŠNO RAZUMEVANJE

Učenec ima skladno s cilji iz tega učnega načrta razvito zmožnost poslušanja in slušnega razumevanja. Pokaže jo tako, da:

•    prepozna, da je besedilo v tujem jeziku (prepozna ciljni tuji jezik med drugimi jeziki);
•    razume pogosto rabljena in z gestami oz. mimiko podprta navodila za delo v razredu;
•    izlušči glavno temo slušnega besedila;
•    razume nekaj pomembnih podatkov in podrobnosti (besed, besednih zvez, fraz);
•    ugotovi jasno izraženo razpoloženje govorcev (npr. veselje, (ne)zadovoljstvo).
BRANJE IN BRALNO RAZUMEVANJE

Učenec ima skladno s cilji iz tega učnega načrta razvito zmožnost/spretnost bralnega razumevanja. Pokaže jo tako, da ob branju s poslušanjem in samostojnem branju:

•    pozna tuje črke in posebnosti glasov;
•    razlikuje med zapisom in izgovorom njemu znanega, pogosto rabljenega besedišča;
•    razume posamezne preproste in znane besede ob podpori (npr. ob slikah, predmetih).

GOVORNO SPOROČANJE IN SPORAZUMEVANJE

Učenec ima skladno s cilji iz tega učnega načrta razvito zmožnost/spretnost govornega sporočanja in sporazumevanja. Pokaže jo tako, da:

•    poimenuje konkretni svet okoli sebe (stvari, osebe, dejanja, lastnosti, živali, predmete, kraje itn.) v neposredni okolici/na slikah ipd.;
•    sodeluje v kratkih in jasno strukturiranih sporazumevalnih dejavnostih v njemu znanih okoliščinah, ki so povezane s cilji drugih predmetov v prvem obdobju;
•    se sporazumeva po vzorcih;
•    poizveduje in odgovarja na preprosta vprašanja;
•    pritrjuje, zanika, izraža počutje, zahvalo, voščila in dobre želje, vljudnostne fraze;
•    poje, recitira pesmi, pove izštevanke (ob pomoči).

 

Vir: Učni načrt za tuji jezik v 2. in 3. razredu, 2013