STANDARDI ZNANJA V 2. RAZREDU
MINIMALNI STANDARDI ZNANJA so označeni s poudarjenim tiskom.
POSLUŠANJE IN SLUŠNO RAZUMEVANJE
Učenec ima skladno s cilji iz tega učnega načrta razvito zmožnost poslušanja in slušnega razumevanja. Pokaže jo tako, da:
• prepozna, da je besedilo v tujem jeziku (prepozna ciljni tuji jezik med drugimi jeziki);
• razume pogosto rabljena in z gestami oz. mimiko podprta navodila za delo v razredu;
• izlušči glavno temo slušnega besedila;
• razume nekaj pomembnih podatkov in podrobnosti (besed, besednih zvez, fraz);
• ugotovi jasno izraženo razpoloženje govorcev (npr. veselje, (ne)zadovoljstvo).
BRANJE IN BRALNO RAZUMEVANJE
Učenec ima skladno s cilji iz tega učnega načrta razvito zmožnost/spretnost bralnega razumevanja. Pokaže jo tako, da ob branju s poslušanjem in samostojnem branju:
• pozna tuje črke in posebnosti glasov;
• razlikuje med zapisom in izgovorom njemu znanega, pogosto rabljenega besedišča;
• razume posamezne preproste in znane besede ob podpori (npr. ob slikah, predmetih).
GOVORNO SPOROČANJE IN SPORAZUMEVANJE
Učenec ima skladno s cilji iz tega učnega načrta razvito zmožnost/spretnost govornega sporočanja in sporazumevanja. Pokaže jo tako, da:
• poimenuje konkretni svet okoli sebe (stvari, osebe, dejanja, lastnosti, živali, predmete, kraje itn.) v neposredni okolici/na slikah ipd.;
• sodeluje v kratkih in jasno strukturiranih sporazumevalnih dejavnostih v njemu znanih okoliščinah, ki so povezane s cilji drugih predmetov v prvem obdobju;
• se sporazumeva po vzorcih;
• poizveduje in odgovarja na preprosta vprašanja;
• pritrjuje, zanika, izraža počutje, zahvalo, voščila in dobre želje, vljudnostne fraze;
• poje, recitira pesmi, pove izštevanke (ob pomoči).
Vir: Učni načrt za tuji jezik v 2. in 3. razredu, 2013